Після масштабного збою у роботі мобільного оператора Київстар активізувалися шахраї і почали ширитися чутки про те, що дані абонентів були викрадені.
Чи дійсно атака російських хакерів призвела до злиття даних українців, розповіла в ефірі одного з телеканалів директор з корпоративних комунікацій компанії "Київстар" Анна Захараш, пише Апостроф.
За її словами, інформація про злиття даних – це фейк. Насправді витоку даних користувачів Київстару не було, запевняють в компанії. Тому і немає необхідності змінювати паролі. Це можна зробити лише для додаткової безпеки, за бажанням абонентів.
Анна Захараш попередила, що у зв'язку з активізацією шахраїв українцям варто бути дуже обережними, щоб зловмисникам не вдалось нікого ошукати. Компенсації будуть надані виключно через офіційні канали.
"Будь ласка, якщо ви бачите, що вас просять надати якісь персональні дані третій особі, не робіть цього", – звернулася Захараш до абонентів.
Крім того, представниця Київстару зазначила, що SMS-послуги мають бути відновлені вже 16 грудня. У деяких населених пунктах можливі тимчасові проблеми з якістю зв’язку, але ці питання вирішуються. Про повне відновлення функціональності своїх послуг Київстар повідомить після завершення всіх необхідних робіт.