У 2021 році до Управління Держпраці у Житомирській області надійшло 985 звернень, з них 28 колективних.
Про це повідомляють у секторі звернення громадян та доступу до публічної інформації Управління.
Читайте також: "Стосунки з їжею починаються в ранньому дитинстві", — як змінилося меню в житомирських дитячих садочках, — ФОТО
Із зазначеної кількості звернень:
Більшість звернень стосуються порушень питань додержання законодавства про працю.
Всі звернення розглянуто відповідно до визначених законодавством термінів.
Позитивно було розглянуто 593 звернення; надані відповідні роз’яснення на 245 звернень; надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України «Про звернення громадян» – 60; не підлягало розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України «Про звернення громадян» – 23; повернуто авторові відповідно до статей 5 і 7 Закону України «Про звернення громадян» – 37.
Крім цього, у 2021 році до Управління надійшло 152 запити на публічну інформацію:
Запити було опрацьовано відповідно до положень Закону України «Про доступ до публічної інформації».
Джерело: сайт Управління Держпраці у Житомирській області
Читайте також: У Житомирі можна дізнатися, як пахнуть космос та Місяць