Тролейбус з автономним ходом, який придбали за кошти міського бюджету 13 мільйонів 375 тисяч гривень, потребує усунення недоліків і доопрацювання.
Наразі транспорт пройшов декілька випробувань. За вимогами тендерної документації, його мають бообладнати. Директор КП «Чернігівське тролейбусне управління» Руслан Ємець у коментарі для Суспільного повідомив:
«Багато що, на жаль, ще не встановлено з обладнання. Наприклад, не встановлена станція централізованого змащування, тобто, це буде завод дороблювати і багато ще невеличких таких питань. Пару разів ми їздили містом, тобто, ходові такі випробування робили. Можу зазначити, що на цих випробуваннях без контактної мережі тролейбус пройшов 35 кілометрів. Норма міського пасажирського руху, ми плануємо, щоб це було не менше 15 кілометрів».
Тролейбус виготовили на Чернігівському автозаводі. Він має комплектуючі українського виробництва.
«Він підзаряджається в режимі руху тролейбуса. Він їде як звичайний тролейбус, в цей час підзаряжаються тягові акумулятори. Потім, коли вони заряджаються на 100 %, є можливість скласти штанги, струмоприймачі і в режимі автономного ходу їхати містом, як я кажу, від 15 до 20 кілометрів», – пояснює Руслан Ємець.
Щоб запустити транспорт на маршрут, необхідно його доопрацювати на автозаводі. Руслан Ємець зазначає, що це процес займе близько двох місяців. Випускати тролейбус на постійний маршрут планують лише після додаткових випробувань із пасажирами. Тільки після цього буде вирішено, на який маршрут пустити транспорт.