З початку року Контакт-центр при Миколаївській міській раді опрацював 8652 звернення від миколаївців. Кожен житель може подати своє звернення як телефоном, так і онлайн.
Як повідомили у міськраді, заявки містян цілодобово приймають 12 операторів. Повідомлення надходять у телефонному режимі, через геоінформаційний портал чи групу в фейсбуці. Реєструються в єдиній системі "Контакт Центр", що автоматично відстежує строки розгляду та зберігає інформацію.
Як працює Контакт-центр:
Подати заявку можна через подзвонивши за цілодобовими телефонами:
А також через через геоінформаційний портал або Facebook.
Кожен миколаєвець може відстежувати хід виконання своєї заявки на порталі https://callcenter.mkrada.gov.ua.
Нагадаємо, 23 листопада в деяких домівках Миколаєва буде відсутнє теплопостачання. Всі деталі за посиланням.