У ПриватБанку попередили українців про нову шахрайську схему, жертвами якої стали клієнти установи, а також клієнти інших банків.
Нещодавно була виявлена і зупинена діяльність одного з шахрайських "кол-центрів", за допомогою якого зловмисники заволодівали чужими коштами. Про повідомили на офіційному сайті банку.
У пресцентрі установи зазначили, що у блокуванні протиправної схеми з виманювання грошей українців брала участь служби безпеки ПриватБанку.
Учасники злочинної схеми телефонували українцям, представляючись співробітників служби безпеки популярних українських банків. Вони втручались у мобільний банкінг та здійснювали перекази грошей своїх жертв на власні рахунки.
Масштабна операція з проведенням обшуків та документацією діяльності організованої злочинної групи була проведена в шести регіонах, зокрема в Одеській, Дніпропетровській, Кіровоградській, Полтавській областях.
Було встановлено, що шахрайська група діяла на території України ще з серпня 2022 року. Організатором виявився житель тимчасово окупованої території Донецької області, у минулому "посадовець", який очолював так зване МЗС ДНР.
Також правоохоронці вияснили, що осередки групи діяли на території рф, окупованих територіях Донецької та Луганської областей, в інших регіонах України. Шести учасникам повідомлено про підозру за шахрайство та крадіжки, вчинені організованою групою осіб (ч. 4 ст. 190 та ч. 5 ст. 185 ККУ). Орієнтовна сума завданих збитків - 100 млн грн.
У ПриватБанку закликають українців бути обережними і не передавати особисті дані третім особам, зокрема через відкриті джерела та невідомі сайти. Саме це становить потенційну загрозу використання персональної інформації шахраями.
"ПриватБанк не телефонує й не надсилає повідомлень, щоб попросити клієнтів зазначити номер банківської картки, строк її дії, ПІН-код або CVV2-код картки, пароль у Приват24, а також паролі, що надходять у SMS," – наголошують в фінустанові.