Сегодня:
Последние записи
Нагода спричинила обледеніння проводів, падіння дерев та пориви електроліній. На Дніпропетровщині енергетики працюють у посиленому режимі. За останню добу світло повернули у майже 24 тисячі домівок...
На 10 січня, Національний банк України встановив офіційний курс гривні до американського долара на рівні 38,23 грн. Курс долара виріс на 3 коп. Курс євро встановлений на рівні 41,82 грн. Він виріс ...
Сьогодні зранку, 10 січня, у Чорному морі на бойовому чергуванні перебувають два рашиські кораблі.Як повідомляє пресслужба ВМС, серед них відсутні ракетоносії.В Азовському морі перебуває один ворож...
Модернізований ЦНАП у Полтаві працює близько двох тижнів. За цей час люди вже отримали майже 2 тисячі адміністративних послуг у безбарʼєрному просторі.Про це 9-го січня повідомляє пресслужба Полтав...
Женская энергия - сайт для женщин
Баннер

Мобільні оператори списують гроші за послуги, яких ви не замовляли: фахівці розповіли, як діяти в таких випадках

2023-10-21 12:41:23
Источник: https://www.5692.com.ua/

Мобільні оператори списують гроші за послуги, яких ви не замовляли: фахівці розповіли, як діяти в таких випадках

Багато українців стикалися із ситуацією, коли гроші на мобільному рахунку зникали з невідомих причин та абсолютно безпідставно. Зазвичай згодом виявлялось, що оператор самостійно, без відома абонента, підключав ті чи інші послуги, наприклад, розважальні, та регулярно списував за це кошти. Нерідко непотрібний платний контент без згоди підключають і власникам кнопкових телефонів, які навіть не мають змоги ним скористатись.

У Держспоживслужбі пояснили, що такі дії мобільних операторів є неправомірними і розповіли в Facebook, що робити українцям у разі несподіваного списання коштів.

Фахівці нагадали, які права має споживач під час замовлення та отримання телекомунікаційних послуг. Вони прописані у Правилах надання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою Кабміну № 295 від 11.04.2012. Зокрема, споживач має право на:

  • безоплатне отримання від оператора повної інформації про зміст, якість, вартість та порядок надання послуг;
  • отримання від оператора відомостей щодо наданих послуг;
  • обмеження до окремих видів послуг оператора на підставі письмової заяви споживача;
  • повернення від оператора невикористаної частки коштів у разі відмови від передплачених послуг;
  • відмову від послуг у порядку, встановленому договором;
  • відмову від оплати послуги, яку споживач не замовляв;
  • отримання інформації щодо можливості та порядку відмови від замовленої послуги;
  • оскарження неправомірних дій оператора шляхом звернення до суду та уповноважених держорганів.

Статтею 122 Закону України "Про електронні комунікації" визначено, що споживач має право на подання звернень (скарг) щодо надання електронних комунікаційних послуг постачальнику електронних комунікаційних послуг, регуляторному органу, іншим органам державної влади.

Якщо оператор неправомірно списує кошти з рахунку та ігнорує претензії споживача, потрібно звернутися для вирішення питання зі скаргою до територіального органу Держпродспоживслужби за місцем проживання.


Суспільство
Частину людей постійно тягне одне до одного. Нерідко вони не можуть цього пояснити. Втім, потяг дуже і дуже сильний.Риби та РакУ цих знаків зодіаку спільна стихія – Вода. Вони неймовірно розуміють ...
Пригоди
Розпочалася шістсот вісімдесят шоста доба широкомасштабної збройної агресії російської федерації проти України. За добу ворог завдав 5 ракетних та 52 авіаційних удари (застосувавши 3 ударних БпЛА т...
Суспільство
Станом на 10 січня Україна продовжує боротися з російськими окупантами та ліквідовувати особовий склад орків і їх техніку. За добу українські військові ліквідували 800 рашистів. Як повідомляє ...
Кримінал
Патрулюючи вулицю Засумську, патрульні роти тактико-оперативного реагування (ТОР) виявили чоловіка, який порушував публічний порядок.Під час перевірки особи 37-річного громадянина охоронці порядку ...