Сегодня:
Последние записи
Нагода спричинила обледеніння проводів, падіння дерев та пориви електроліній. На Дніпропетровщині енергетики працюють у посиленому режимі. За останню добу світло повернули у майже 24 тисячі домівок...
На 10 січня, Національний банк України встановив офіційний курс гривні до американського долара на рівні 38,23 грн. Курс долара виріс на 3 коп. Курс євро встановлений на рівні 41,82 грн. Він виріс ...
Сьогодні зранку, 10 січня, у Чорному морі на бойовому чергуванні перебувають два рашиські кораблі.Як повідомляє пресслужба ВМС, серед них відсутні ракетоносії.В Азовському морі перебуває один ворож...
Модернізований ЦНАП у Полтаві працює близько двох тижнів. За цей час люди вже отримали майже 2 тисячі адміністративних послуг у безбарʼєрному просторі.Про це 9-го січня повідомляє пресслужба Полтав...
Женская энергия - сайт для женщин
Баннер

Обман і порушення прав споживачів у супермаркетах: що робити, якщо касир відмовляється брати гроші певних номіналів

2023-10-11 19:02:08
Источник: https://www.5692.com.ua/

Обман і порушення прав споживачів у супермаркетах: що робити, якщо касир відмовляється брати гроші певних номіналів

Непоодинокими є ситуації, коли касири магазинів відмовляються приймати у покупців готівку за товар певними купюрами чи монетами. При цьому вони можуть аргументувати це тим, що їм нічим давати решту.

Проте такі дії продавців є порушенням, зазначили експерти "Захисту прав споживачів", повідомляє Obozrevatel.

За словами фахівців, касири не мають права відмовлятися приймати гроші будь-яких номіналів. Це є грубим порушенням вимог законодавства щодо захисту прав споживачів. Тому покупець у такому випадку в праві скласти на касира скаргу.

Крім того, що касири супермаркетів повинні приймати у споживачів банкноти та монети всіх номіналів, вони зобов'язані стежити за тим, щоб у касі було достатньо грошей, необхідних для видачі решти. Тобто покупець не повинен шукати, де обміняти гроші, щоб придбати товар і отримати решту.

Проблема "у мене немає решти" – не ваша, а касира. Якщо касир продовжує говорити так, звертайтеся до керівництва магазину та повідомляйте, що касир перекладає на вас свої обов'язки, – наголошують експерти.

Що робити у разі порушення прав охоронцями

Порушують права споживачів і охоронці супермаркетів, зокрема коли змушують покупців оплачувати зіпсований товар. За поясненням фахівців, зазвичай ці люди не є представниками магазину, а працюють за наймом від іншої компанії. Подібна вимога від таких працівників – порушення норм законодавства.

Щоб довести, що претензії охоронця не мають підстав, покупцям у разі виникнення подібної ситуації слід вимагати перегляду відео з камер спостереження. Якщо це не допомагає вирішити проблему, потрібно звернутись до поліції.

У будь-якому випадку щодо товарів у магазині покупці повинні розмовляти не з охоронцями, а з продавцями і адміністрацією.

Читайте також: До легалізації канабісу в Україні залишився останній етап: у Верховній Раді підтримали законопроєкт до другого читання

Як розм'якшити засохлий хліб: три найкращі способи


Суспільство
Частину людей постійно тягне одне до одного. Нерідко вони не можуть цього пояснити. Втім, потяг дуже і дуже сильний.Риби та РакУ цих знаків зодіаку спільна стихія – Вода. Вони неймовірно розуміють ...
Пригоди
Розпочалася шістсот вісімдесят шоста доба широкомасштабної збройної агресії російської федерації проти України. За добу ворог завдав 5 ракетних та 52 авіаційних удари (застосувавши 3 ударних БпЛА т...
Суспільство
Станом на 10 січня Україна продовжує боротися з російськими окупантами та ліквідовувати особовий склад орків і їх техніку. За добу українські військові ліквідували 800 рашистів. Як повідомляє ...
Кримінал
Патрулюючи вулицю Засумську, патрульні роти тактико-оперативного реагування (ТОР) виявили чоловіка, який порушував публічний порядок.Під час перевірки особи 37-річного громадянина охоронці порядку ...