Україна переживає складний часп, проте, навіть в умовах війни, пенсіонери продовжують отримувати соціальні виплати. Але, щоб уникнути проблем, необхідно своєчасно повідомляти органи Пенсійного фонду про певні зміни. Про це нагадали у Головному управлінні ПФУ.
Повідомити про зміни можливо навіть дистанційно, завдяки вебпорталу електронних послуг Пенсійного фонду України. Внесення нової інформації до пенсійної справи може бути необхідним на різних етапах і включає в себе дії та процедури, пов'язані з оновленням інформації, коригуванням документів або зміною умов отримання пенсії.
Органи Пенсійного фонду України среба повідомити про:
Пенсіонерам також необхідно повідомляти ПФУ про:
Згідно з законодавством, про зазначені обставини необхідно проінформувати органи ПФУ впродовж 10 днів.
Для внесення змін до пенсійної справи на вебпорталі е-послуг ПФУ необхідно:
На вебпорталі можна подати заяви для внесення змін щодо способу виплати пенсії, виплатних реквізитів, виплати частини пенсії на непрацездатних членів сім'ї, переведення виплати з Укрпошти на Ощадбанк через платіжну систему MY TRANSFER та зміни особистих даних пенсіонера.
У ПФУ наголошують, що вдповідальне та своєчасне повідомлення допоможе зберегти виплати та забезпечити фінансову стабільність в умовах війни.