Сегодня:
Последние записи
Нагода спричинила обледеніння проводів, падіння дерев та пориви електроліній. На Дніпропетровщині енергетики працюють у посиленому режимі. За останню добу світло повернули у майже 24 тисячі домівок...
На 10 січня, Національний банк України встановив офіційний курс гривні до американського долара на рівні 38,23 грн. Курс долара виріс на 3 коп. Курс євро встановлений на рівні 41,82 грн. Він виріс ...
Сьогодні зранку, 10 січня, у Чорному морі на бойовому чергуванні перебувають два рашиські кораблі.Як повідомляє пресслужба ВМС, серед них відсутні ракетоносії.В Азовському морі перебуває один ворож...
Модернізований ЦНАП у Полтаві працює близько двох тижнів. За цей час люди вже отримали майже 2 тисячі адміністративних послуг у безбарʼєрному просторі.Про це 9-го січня повідомляє пресслужба Полтав...
Женская энергия - сайт для женщин
Баннер

Робота в Одесі із зарплатою від 20 до 40 тисяч гривень

2023-08-16 19:56:12
Источник: https://www.048.ua/

Робота в Одесі із зарплатою від 20 до 40 тисяч гривень

Сайт 048.ua зібрав п'ять актуальних вакансій в Одесі із зарплатою від 20 тисяч гривень.

Сервісний інженер-механік з ремонту та обслуговування спецтехніки

Зарплата: 20 000 – 40 000 грн

У компанію з продажу та ремонту спецтехніки потрібен сервісний інженер.

Обов’язковий досвід роботи у сфері обслуговування чи ремонту спецтехніки, а також технічні знання у сфері спецтехніки (агрегати, вузли); навички щодо усунення несправностей спецтехніки; наявність водійського посвідчення.

Компанія пропонує: графік роботи (ненормований, відрядження по області); випробувальний термін 1 місяць; сервісний автомобіль; офіційне оформлення згідно з КЗпП України.

Обов’язки: здійснення ремонтів спецтехніки різної складності біля клієнта; часті виїзди у відрядження (оплачувані).

Звертатися за номером: 093 672-56-26

Торговий представник (піший)

Зарплата: 20 000 – 25 000 грн

Умови: 5-денний робочий графік; Офіс у районі Центрального Автовокзалу; Компенсаційний пакет (відпустка та лікарняні, проїзд у громадському транспорті); Сотова система маршруту: 1 день — маршрут у межах 1 району міста.

Вимоги: досвід торгового представника або мерчендайзера, менеджера з продажів; Гарні комунікаційні навики; Готовність працювати в режимі багатозадачності.

Обов'язки: виконання планових показників продажів по ТМ; контроль повернення коштів компанії за поставлений клієнтам товар, погашення дебіторської заборгованості ДЗ та простроченої дебіторської заборгованості ПДЗ; мерчендайзинг; розвиток та розширення активної клієнтської бази АКБ на закріпленій території; робота з клієнтами території щодо формування коректних замовлень та контроль за їх надходженням у дні замовлень для даної території; забезпечення стандартів викладення товару у торгових точках, відповідно до прийнятої у компанії категоризації ТТ.

Звертатися за номером: 067 65 303 65

Фахівець з питань цивільного захисту

Зарплата: 20 210 – 26 950 грн

Вимоги: досвід роботи

Обов’язки: розроблення планів робіт та іншої документації з питань цивільного захисту, інструкцій з попередження і ліквідації надзвичайних ситуацій на підприємстві, а також положень, обґрунтування, пояснювальних записок та звітів щодо убезпечення впливу потенційно небезпечних об'єктів.

Звертатися за номером: 050-399-74-12

Логіст (контейнерні перевезення)

Зарплата: 25 000 – 35 000 грн

Обов'язки: контролювати доставку вантажу замовнику, займатися підготовкою документів для контейнерних ліній, експедиторів, контролюючих служб, замовлення та видача страховок, робота з лінійними агентами (замовлення рахунку, розміщення букінгу, візування).

Вимоги компанії до кандидата: досвід роботи у логістичній компанії на аналогічній посаді, впевнена робота з та орг. технікою, з програмами 1С та Google Docs. Оперативність у наданні інформації, вміння справлятися з великою кількістю інформації та точок контролю.

Звертатися за номером: 0964292264

Бухгалтер

Зарплата: 22 000 – 25 000 грн

Обов'язки: повний бухгалтерський супровід декількох ФОП другої та третьої групи без ПДВ; повний бухгалтерський супровід ТОВ на єдиному податку; формування та аналіз звітності.

Вимоги: знання основ бухгалтерського та податкового обліку; Вища освіта (бухоблік та аудит); досвід ведення обліку ФОП та ТОВ; розуміння принципів складання звітності; знання 1С 8 (Бухгалтерія, УТП), MS Office Excel на рівні просунутого користувача, впевнена робота з клієнт-банкінгом; аналітичний склад розуму, вміння самостійно та швидко виконувати завдання, новички планування та високий рівень самоорганізації.

Графік роботи: пн- пт: 9:00 — 18:00.

Звертатися за номером: 0674819992


Суспільство
Частину людей постійно тягне одне до одного. Нерідко вони не можуть цього пояснити. Втім, потяг дуже і дуже сильний.Риби та РакУ цих знаків зодіаку спільна стихія – Вода. Вони неймовірно розуміють ...
Пригоди
Розпочалася шістсот вісімдесят шоста доба широкомасштабної збройної агресії російської федерації проти України. За добу ворог завдав 5 ракетних та 52 авіаційних удари (застосувавши 3 ударних БпЛА т...
Суспільство
Станом на 10 січня Україна продовжує боротися з російськими окупантами та ліквідовувати особовий склад орків і їх техніку. За добу українські військові ліквідували 800 рашистів. Як повідомляє ...
Кримінал
Патрулюючи вулицю Засумську, патрульні роти тактико-оперативного реагування (ТОР) виявили чоловіка, який порушував публічний порядок.Під час перевірки особи 37-річного громадянина охоронці порядку ...