Майже всі водії вважають, що підвіска в авто пошкоджується тільки через потрапляння в яму, наїзд на вибоїну або через нещадну експлуатацію на бездоріжжі.
Однак це зовсім не так: знищити ходову частину можна навіть на ідеальному дорожньому покритті.
Ресурс амортизаторів безпосередньо залежить від температури. Під час високого навантаження, особливо у спеку, ймовірне протікання гідравлічної рідини. Стійки також протікають від налипання бруду, адже через це погіршується тепловідведення. Пошкодження штока амортизатора відбувається через пісок та інше сміття, тому важливо регулярно змивати грязьові нашарування на пружинах мийкою високого тиску.
Перевантаження підвіски відбувається під час різких стартів і гальмувань. Тому щоб не витрачати гроші на заміну матеріалів, що відповідають за енергоємність авто, не слід перманентно продавлювати педалі до упору.
Розхідники страждають і від банальної надмірної ваги. Якщо всі місця зайняті, а багажник забитий по максимуму, під час різкого повороту або екстреного уповільнення підвіска піддається підвищеному навантаженню. Наслідок цього – погіршення експлуатаційних якостей.
Позначається на терміні служби елементів ходової і манера їзди водія. Варто уникати високих швидкостей на різких поворотах та дрифтування. Не дарма експерти порівнюють занос автомобіля з їздою пересіченою місцевістю, що позначається на важелях, сайлентблоках та інших вузлах.
До речі, гумки і пильовики від різких перепадів температур також схильні тріскатися і втрачати захисні властивості. Крім того, на передчасну "кончину" елементів ходової впливають різні сторонні предмети.
Через це рекомендується не притискатися близько до транспорту, що їде попереду. Це дає можливість встигнути ухилитися від небезпечної перешкоди або від каменюки, що вилетіла з-під колеса сусіднього автомобіля.