Сегодня:
Последние записи
Нагода спричинила обледеніння проводів, падіння дерев та пориви електроліній. На Дніпропетровщині енергетики працюють у посиленому режимі. За останню добу світло повернули у майже 24 тисячі домівок...
На 10 січня, Національний банк України встановив офіційний курс гривні до американського долара на рівні 38,23 грн. Курс долара виріс на 3 коп. Курс євро встановлений на рівні 41,82 грн. Він виріс ...
Сьогодні зранку, 10 січня, у Чорному морі на бойовому чергуванні перебувають два рашиські кораблі.Як повідомляє пресслужба ВМС, серед них відсутні ракетоносії.В Азовському морі перебуває один ворож...
Модернізований ЦНАП у Полтаві працює близько двох тижнів. За цей час люди вже отримали майже 2 тисячі адміністративних послуг у безбарʼєрному просторі.Про це 9-го січня повідомляє пресслужба Полтав...
Женская энергия - сайт для женщин
Баннер

Робота в Миколаєві. Актуальні вакансії з зарплатою від п'ятнадцяти тисяч в квітні

2023-04-05 20:00:44
Источник: https://www.0512.com.ua/

Робота в Миколаєві. Актуальні вакансії з зарплатою від п'ятнадцяти тисяч в квітні

Пошук роботи в Миколаєві.

Редакція 0512 пропонує свіжі вакансії з зарплатою від 15 тисяч гривень.

Нагадаємо, що з квітня в Україні планують підвищити мінімальну заробітню плату до 7370 гривень.

Торговий представник з авто, від 17 тисяч

Дистриб’юторській компанії, яка займається продажем пакетів, одноразового посуду тощо, потрібний Торговий представник з власним автомобілем.

Вимоги: вік 20−35 років.

Умови роботи:

  • Гідний рівень заробітної плати.
  • Графік роботи 5 днів. роб. /2 вих.

Обов’язки:

  • виконання плану продаж,
  • підтримка та розвиток клієнтської бази,
  • мерчендайзинг у торгових точках,
  • забезпечення ефективної поданості відповідно до стандартів,
  • аналіз та контроль дебіторської заборгованості,
  • укладання договорів,
  • ведення звітності.

 Подробиці: https://www.work.ua/jobs/2728840/.

Адміністратор сімейного кафе, 15 тисяч

Мережа кав'ярень шукає адміністратора. Кандидат має мати досвід роботи від 1 року у сфері громадського харчування, має бути вихованим та порядним. Ціниться вміття працювати в команді та знання стандартів обслуговування гостей;

Обов’язки:

  • Організація, планування і координація роботи співробітників на змінах;
  • Операційне управління роботою закладу і контроль дотримання стандартів сервісу;
  • Формування графіків і облік робочого часу співробітників;
  • Вирішення адміністративно-організаційних питань;
  • Участь у відборі і навчанні співробітників;
  • Вирішення конфліктних ситауцій, реагування на скарги та зауваження гостей;
  • Організація та контроль за дотриманням співробітниками затверджених стандартів роботи закладу;
  • Робота з постачальниками, підтримання необхідного товарного запасу, організація та контроль інвентаризацій;
  • Своєчасна звітність.

Компанія пропонує:

  • роботу в молодому та дружньому колективі;
  • можливість розвиватись, втілювати ініціативу, отримувати бонуси та задоволення від хорошого результату;
  • своєчасна виплата заробітної плати два рази на місяць;
  • графік роботи плаваючий, 5/2 з 9:00 — 20:00;
  • дворазове харчування;

Подробиці: https://www.work.ua/jobs/5060595/.

Асортиментний менеджер, аналітик, 15 тисяч

Торгівельна компанія запрошую на роботу компетентного менеджера з асортименту (аналітика). Серед вимог до кандидата впевнене володіння програмними інструментами (1С, Excel — зведені таблиці)  та вміння мислити логічно та планувати свою роботу з орієнтацією на результат

Обов'язки

  • аналіз та формування товарного запасу з урахуванням реалізації роздрібної мережі;
  • розподіл та переміщення товару між магазинами;
  • контроль залишків товару;
  • формування поточного товарного запасу магазинів;
  • планування та участь у реалізації маркетингових заходів (уцінка, акції тощо)
  • складання звітності у встановлених формах.

Компанія пропонує:

  • Унікальний професійний досвід;
  • Гідний рівень фінансової мотивації з перших місяців роботи з обов’язковим подальшим зростанням;
  • Робочий день 9:00—18:00, п’ятиденка, сб і нд — вихідні.
  • Корпоративні знижки для співробітників (жіночий, чоловічий одяг та взуття).

Подробиці: https://www.work.ua/jobs/5054724/.

Монтажник телекомунікаційних мереж, 18 тисяч

Шукають відповідального та пунктуального кандидата без шкідливих звичок та хронічних захворювань. Має бути досвід роботи з електроінструментом, а наявність водійського посвідчення буде перевагою.

Обов'язки:

  • прокладання ліній електрозв’язку;
  • підключення та ремонт існуючих абонентів;
  • монтаж та налаштування телекомунікаційного обладнання.

Умови праці:

  • стандартний графік роботи пн-пт з 8:00 до 17:00;
  • офіційне працевлаштування;
  • виплата заробітньої плати 3 рази в місяць;
  • компанія забезпечує всім необхідним для роботи;
  • можливі короткі виїзди у відрядження.

Подробиці: https://www.work.ua/jobs/4527738/.

Кур'єр, 15 тисяч

Сервіс доставки шукає кур'єрів на вело, мото та авто у Миколаєві. Пропонують стабільний дохід — до 15 000 грн./міс за доставки з виплатами щодня і щотижня та можливість самостійно вирішувати, коли доставляти (гнучкий графік);

Подробиці: https://www.work.ua/jobs/3638810/.

Менеджер з продажів, від 16 тисяч

Регіональна мережа шукає кандидата з досвідом телефонних продажв від 1 року, переважно послуг b2c, банківських послуг, ІТ, телеком.

Умови:

  • графік роботи з 10:00 до 19:00, офіційне працевлаштування, скорочений випробувальний термін.
  • прив’язка доходу до KPI;
  • ставка + гідні % за кількість опрацьованих заявок;
  • середня ЗП: 30 тис. грн, рекорд ЗП: 180 тис. грн.;
  • формат роботи: віддалено (потрібен ноутбук та гарнітура). За вашим бажанням може бути й офісна робота у наших регіональних представництвах

Обов’язки

  • телефонні продажі;
  • вихідні дзвінки через IP-телефонію;
  • робота з базою контактів теплих лідів;
  • супровід клієнтів та кросс-продажі;
  • робота з Salesforce CRМ

Подробиці: https://www.work.ua/jobs/5068105/.

Інженер-гідтротехнік, 30 тисяч

Група компаній запрошує на роботу інженера-гідротехніка з досвідом роботи  на персональному комп’ютері (володіння програмами: Microsoft Office Word, Microsoft Office Excel, Microsoft Office PowerPoint, Microsoft Office Outlook, 1С:Підприємство. Кандидат має вміти керувати людьми і спілкуватися з ними.

Завдання та обов'язки

  • Здійснює обстеження технічного стану гідротехнічних споруд, зрошувальних систем та обладнання, готує висновки і пропозиції щодо необхідності проведення будівельних та ремонтних робіт для забезпечення їх надійного функціонування.
  • Забезпечує надійну технічну експлуатацію і безперебійну роботу електричного та гідромеханічного устаткування, своєчасну подачу води згідно з планами водокористування та графіком.
  • Складає дефектні відомості, описи ремонтних робіт, гідротехнічних споруд, зрошувальних систем та обладнання.
  •  Забезпечує складання заявок на придбання обладнання, приладів, запасних частин, матеріалів, необхідних для технічного обслуговування та ремонту.
  • Забезпечує виконання операторами ресурсозберігаючих режимів роботи насосних станцій, розробляє заходи щодо економії електроенергії, дотримання лімітів, впровадження засобів водообліку, підвищення ефективності використання насосно-силового обладнання і паливно-енергетичних ресурсів.
  • Здійснює своєчасну підготовку системи до поливу, раціональне використання та охорону водних ресурсів, проведення заходів із запобігання та усунення аварій, надання технічної допомоги у проведенні ремонтно-експлуатаційних робіт на внутрішньогосподарській меліоративній мережі.
  • Забезпечує своєчасне оформлення документів на отримання спецводокористування, а також договорів водопостачання, правовстановлюючих документів на використання внутрішньогосподарських зрошувальних систем,

Умови праці:

  • Місце роботи: с. Степове
  • Оформлення згідно КЗпП — Оплачувана відпустка, лікарняні, харчування співробітників
  • Графік роботи: до сезону с 8:00 до 17:00

 Подробиці: https://www.work.ua/jobs/5077291/.

Ріелтор, 20 тисяч

На повну зайнятість шукають кандидата для сфери в продажу нерухомості. Бажано з вищою освітою та бути на "ти" з ПК. 

Умови роботи: 

  • офіс у Корабельному та Інгульскому р-ні;
  • персональне обладнане робоче місце — ПК, wi-fi;
  • база клієнтів та база об'єктів надається;
  • юридична та документальна підтримка на всіх етапах угоди;
  • навчання та стажування від досвідчених менеджерів агенції;

Подробиці: https://www.work.ua/jobs/5018553/. 


Суспільство
Частину людей постійно тягне одне до одного. Нерідко вони не можуть цього пояснити. Втім, потяг дуже і дуже сильний.Риби та РакУ цих знаків зодіаку спільна стихія – Вода. Вони неймовірно розуміють ...
Пригоди
Розпочалася шістсот вісімдесят шоста доба широкомасштабної збройної агресії російської федерації проти України. За добу ворог завдав 5 ракетних та 52 авіаційних удари (застосувавши 3 ударних БпЛА т...
Суспільство
Станом на 10 січня Україна продовжує боротися з російськими окупантами та ліквідовувати особовий склад орків і їх техніку. За добу українські військові ліквідували 800 рашистів. Як повідомляє ...
Кримінал
Патрулюючи вулицю Засумську, патрульні роти тактико-оперативного реагування (ТОР) виявили чоловіка, який порушував публічний порядок.Під час перевірки особи 37-річного громадянина охоронці порядку ...