Сегодня:
Последние записи
Нагода спричинила обледеніння проводів, падіння дерев та пориви електроліній. На Дніпропетровщині енергетики працюють у посиленому режимі. За останню добу світло повернули у майже 24 тисячі домівок...
На 10 січня, Національний банк України встановив офіційний курс гривні до американського долара на рівні 38,23 грн. Курс долара виріс на 3 коп. Курс євро встановлений на рівні 41,82 грн. Він виріс ...
Сьогодні зранку, 10 січня, у Чорному морі на бойовому чергуванні перебувають два рашиські кораблі.Як повідомляє пресслужба ВМС, серед них відсутні ракетоносії.В Азовському морі перебуває один ворож...
Модернізований ЦНАП у Полтаві працює близько двох тижнів. За цей час люди вже отримали майже 2 тисячі адміністративних послуг у безбарʼєрному просторі.Про це 9-го січня повідомляє пресслужба Полтав...
Женская энергия - сайт для женщин
Баннер

Алгоритм дій для закладів та установ під час повітряної тривоги

2022-07-02 03:39:34
Источник: https://www.05366.com.ua/

Алгоритм дій для закладів та установ під час повітряної тривоги
АЛГОРИТМ ДІЙ У ЗАКЛАДАХ (УСТАНОВАХ, ОРГАНІЗАЦІЯХ) РІЗНИХ ФОРМ ВЛАСНОСТІ ПІД ЧАС ОГОЛОШЕННЯ «ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ» опублікували на сторінці Прес-служби виконкому Кременчука. Що вимагає законодавство Забезпечення цивільного захисту на об’єктах господарювання (закладах, установах, організаціях) є обов’язком керівника, адміністрації закладу. Керівництвом має бути розроблений чіткий алгоритм дій під час надзвичайних ситуацій, зокрема і «Повітряної тривоги». Керівництвом розробляються плани та інструкції на випадок надзвичайної ситуації. План реагування на надзвичайні ситуації розробляється на підприємстві з кількістю працюючого персоналу понад 50 людей та затверджується його керівником. На підприємстві з кількістю працюючого персоналу 50 людей і менше розробляється Інструкція щодо дій персоналу у разі виникнення надзвичайних ситуацій. В інструкції передбачаються дії керівництва та персоналу у різних надзвичайних ситуаціях, в тому числі надзвичайних ситуація воєнного характеру, таких як «Повітряна тривога». Що повинен передбачити керівник та адміністрація закладув інструкції щодо дій у разі «Повітряної тривоги» 1. Адміністрація закладу повинна стежити за повідомленням об’єктової системи оповіщення і повідомляти відвідувачів та працівників про повітряну тривогу. Оповіщення може здійснюватись як через гучномовці, сирени, встановлені безпосередньо у місті, так і через інтернет-ресурси - сайти, соціальні мережі, мобільні застосунки, які на сьогодні вже показують свою ефективність. 2. Після початку оповіщення керівник (адміністрація) має повідомити всіх відвідувачів про найближче укриття та за покажчиками (вказівниками), розміщеними на стінах, підлозі, рухомих (пересувних) вказівниках, які зазвичай використовуються у торговельних та виставкових залах, пройти до сховища (розташованого безпосередньо у місці проведення торгівлі/послуг або спеціальному укритті поза межами цього місця). Укриття повинні бути підготовлені (передбачені поблизу) заздалегідь на кількість працюючого персоналу та відвідувачів закладу. 3. Забезпечити збереження матеріальних цінностей (МЦ) установи шляхом призначення конкретної особи, яка з моменту оповіщення про повітряну тривогу має, зокрема, закрити касу, максимально обмежити доступ до приміщень з МЦ та у разі, якщо доводиться полишати магазин чи інше окремо виділене місце для торгівлі, замкнути приміщення. З огляду на розташування магазину/приміщення чи наявності у ньому МЦ власник, керівник або адміністратор повинні самостійно визначити докладніший порядок дій для максимального збереження майна та життя людей, у т. ч. особу, відповідальну за МЦ на час оповіщення, забезпечити відеофіксацію приміщень та території ззовні. Трапляються випадки, коли відвідувачі чи працівники відмовляються полишати приміщення. Тоді слід наголосити на ваших правилах (розміщених на видному місці) та звернутися по допомогу до охорони (за її наявності). Як свідчить практика, деяких відвідувачів доводиться тривалий час переконувати полишити приміщення та пройти в укриття задля власної безпеки. Тут варто врахувати, що примушувати відвідувача силоміць ви не маєте права, адже це право людини - пройти в укриття чи прийняти інше рішення. У будь-якому разі - не залишати у приміщенні сторонніх осіб без присутності персоналу (або, за потреби, призначеного чергового, як це роблять банківські установи). Це важливо!Для тих роботодавців, які відмовляють чи забороняють працівникам іти під час повітряної тривоги в укриття, зауважимо, що навіть попри відсутність прямої відповідальності за недотримання правил під час оповіщення повітряної тривоги у разі настання негативних наслідків, що буде пов’язано з життям та здоров’ям людей (працівників, відвідувачів та інше), дії роботодавця (власника чи керівника) оцінюватимуться вже під час кримінальних проваджень за кожним фактом негативних наслідків. Управління з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області
Суспільство
Частину людей постійно тягне одне до одного. Нерідко вони не можуть цього пояснити. Втім, потяг дуже і дуже сильний.Риби та РакУ цих знаків зодіаку спільна стихія – Вода. Вони неймовірно розуміють ...
Пригоди
Розпочалася шістсот вісімдесят шоста доба широкомасштабної збройної агресії російської федерації проти України. За добу ворог завдав 5 ракетних та 52 авіаційних удари (застосувавши 3 ударних БпЛА т...
Суспільство
Станом на 10 січня Україна продовжує боротися з російськими окупантами та ліквідовувати особовий склад орків і їх техніку. За добу українські військові ліквідували 800 рашистів. Як повідомляє ...
Кримінал
Патрулюючи вулицю Засумську, патрульні роти тактико-оперативного реагування (ТОР) виявили чоловіка, який порушував публічний порядок.Під час перевірки особи 37-річного громадянина охоронці порядку ...