Журналісти з'ясували, що під час карантину артисти почали активно заробляти у соціальних мережах, зокрема, в Інстаграм, аби повноцінно компенсувати брак надходження коштів зі втрачених концертів. Блогери зароблять величезні гроші завдяки своїй фантазії та вдячній аудиторії.
Як інформують "Факти", молода дружина Віктора Павліка та блогер-початківець Катерина Репяхова заявила, що у важкі часи вона непогано заробляє в соцмережі.
"Дякуємо Господу, що ми живемо в такий час, коли є Інстаграм, нормальний під час карантину план В, така фінансова подушка безпеки. Я планую вкладати в неї десятки тисяч доларів, я ставлю на це ставку хорошу. Тому що це круто працює в поєднанні з публічним чоловіком. Навіть зараз останній інфопривід у мене охоплення збільшив в 2 рази. Тут гріх цим не скористатися. Моя мета — стати хорошим блогером, і все зробити для того, щоб Віктор Франкович на пенсії не морочився, відчував себе круто", — каже Репяхова.
І хоча Катя вирішила не називати конкретні суми за свої рекламні послуги в мережі, інші зірки були більш відвертими. Наприклад, дочка Олі Полякової, Маша, почала отримувати від рекламодавців пропозиції про співпрацю ще 2 роки тому.
"Я пам'ятаю, коли у мене стукнуло перші сто тисяч передплатників. Я була тоді на Балі з мамою. І мені перший раз написали: "Ми вам заплатимо гроші, ви зробите нам рекламу". Для мене це був шок, я тоді запитую маму: "Мамо, а що робити?". А вона виставляє такі ціни, що мене не взяли. Якщо я не помиляюся, це було дві вісімсот. Потім я вже сама дійшла до того, що треба трошки ціни знижувати, і зараз все добре", — поділилася Маша Полякова.
Ще на початку 2021 дівчина не приховувала в шапці профілю, її рекламне Сторіс коштує 600 гривень + пост 1600. Однак зараз Маша видалила цю інформацію, і можна припустити, що зі збільшенням кількості підписників міг злетіти вгору і прайс зіркової дочки.
А ось ведучий Тимур Мірошниченко зізнається, що його розцінки дуже доступні для рекламодавців.
"Це може бути 100 доларів за публікацію, може бути більше. Але це не постійна історія, я не особливо заробляю на Інстаграм", — говорить Тимур Мірошниченко. На відміну від нього, дружина Інна вже кілька років займається блогерством, і, до речі, досить успішно.
"Середня сума, яку я заробляю, це 2000 грн на серії сторіс і 4000 — реклама в пості. сторіс замовляють набагато частіше, тому що ти більше можеш показати. Незважаючи на те, що охоплення менше, все одно краще продавати в сторіс. Я щомісяця плюс-мінус намагаюся підрахувати, скільки заробляю. Але рахую близько півроку. І найменше це було 30 тис грн, найбільше — 70 тис. Це круто, тому що я приблизно стільки заробляла, коли працювала адвокатом, і моя робота була пов'язана із суцільним стресом. А тут я не стресую, сиджу собі вдома, час від часу щось рекомендую. Незважаючи на те, що я дуже вибірково ставлюся до того, що рекомендую. Все одно запитів на рекламу багато", — каже Інна Мірошниченко.
Вражає своїм заробітком за пост в Інстаграм і ведучий Анатолій Анатоліч.
"Коштувати це може близько 20 000 гривень, якщо це комерційний, може більше, дивлячись на те, який це бренд і на скільки комфортно мені з ним працювати", — поділився ведучий каналу "Україна".