Сегодня:
Последние записи
Нагода спричинила обледеніння проводів, падіння дерев та пориви електроліній. На Дніпропетровщині енергетики працюють у посиленому режимі. За останню добу світло повернули у майже 24 тисячі домівок...
На 10 січня, Національний банк України встановив офіційний курс гривні до американського долара на рівні 38,23 грн. Курс долара виріс на 3 коп. Курс євро встановлений на рівні 41,82 грн. Він виріс ...
Сьогодні зранку, 10 січня, у Чорному морі на бойовому чергуванні перебувають два рашиські кораблі.Як повідомляє пресслужба ВМС, серед них відсутні ракетоносії.В Азовському морі перебуває один ворож...
Модернізований ЦНАП у Полтаві працює близько двох тижнів. За цей час люди вже отримали майже 2 тисячі адміністративних послуг у безбарʼєрному просторі.Про це 9-го січня повідомляє пресслужба Полтав...
Женская энергия - сайт для женщин
Баннер

В ПриватБанке рассказали, почему без предупреждения блокируют карты клиентов

2021-04-14 18:39:23
Источник: https://www.04868.com.ua/

В ПриватБанке рассказали, почему без предупреждения блокируют карты клиентов

Украинцы могут в любой момент оказаться в неприятной ситуации, когда нужно расплатиться в супермаркете за продукты или снять наличные в банкомате, а карта неожиданно оказалась заблокированной. Об этом пишет Today.ua.
Одна из наиболее частых причин блокировки карты ПриватБанком является нежелание клиентом пройти процедуру актуализации персональных данных. Сделать это необходимо по требованию финансового учреждения в течение тридцати календарных дней после того, как банк уведомил об этом клиента.
На сайте «Минфин» одна из клиенток ПриватБанка написала гневный комментарий, в котором рассказала свою историю, связанную с блокировкой платежной карты. По словам автора жалобы, со дня предупреждения ее в Приват24 о необходимости провести актуализацию персональных данных 30 дней еще не прошло, однако банк без предупреждения заблокировал карту. Об этом женщина узнала, когда хотела расплатиться банковской картой за покупки в супермаркете.
«Самое прискорбное, что комиссию за обслуживание карты снять не забыли, а о блокировании карты я узнала на кассе в супермаркете. А если человек за границей и ему понадобиться снять наличные? Или в больницу попал?» - написала на сайте «Минфин» пользователь с ником Yuliyu.
Сотрудник техподдержки ПриватБанка ответил на жалобу клиентки напоминанием о том, что идентификация персональных данных прописана в законе и не является «капризом» банка. Для дальнейшего разбирательства женщину пригласили перейти в личные общения.

______________________________________________________________________

Будьте в курсе самых свежих и актуальных новостей Черноморска!  Подписывайтесь на наш канал в Telegram и группу в Facebook.  Для удобства скачайте наше бесплатное мобильное приложение IOS / Android.


Суспільство
Частину людей постійно тягне одне до одного. Нерідко вони не можуть цього пояснити. Втім, потяг дуже і дуже сильний.Риби та РакУ цих знаків зодіаку спільна стихія – Вода. Вони неймовірно розуміють ...
Пригоди
Розпочалася шістсот вісімдесят шоста доба широкомасштабної збройної агресії російської федерації проти України. За добу ворог завдав 5 ракетних та 52 авіаційних удари (застосувавши 3 ударних БпЛА т...
Суспільство
Станом на 10 січня Україна продовжує боротися з російськими окупантами та ліквідовувати особовий склад орків і їх техніку. За добу українські військові ліквідували 800 рашистів. Як повідомляє ...
Кримінал
Патрулюючи вулицю Засумську, патрульні роти тактико-оперативного реагування (ТОР) виявили чоловіка, який порушував публічний порядок.Під час перевірки особи 37-річного громадянина охоронці порядку ...